понеделник, 4 юли 2011 г.

Vanity Fair

Абе на вас не ви ли писва? Суетата! Този парад в нейна чест ежедневно по улици, молове, заведения, работни места. Аман! Аз  лично /може би от възрастта/ вече се уморявам. Като ги гледам малките клонинги. . . . . е как пък едно девойче със стил не виждам бе. Или е като под индиго или е просто смотана. Е не че по цял ден младежта разглеждам, разбира се. Да ме извинят качествените екземпляри, които съм пропуснала.

Целият този театър обаче повлича. Дори и да оказваш съзнателна съпротива на тази тенденция,  и да не си непрекъснато на маникюр, фризьор, козметик, солариум, колариум или не знам още какво, ако не се сливаш с общата маса ставаш аутсайдер. Вчера се втрещих от уж супер небрежния разговор между приятелката ми и неин познат, който тръгна от времето и за около 3 мин. премина в убеждаване да си сложи силикон. Е това направо ме оставя без думи. Не съм някаква старомодна кукувица или изтрещяла луда, която се облича колкото да е облечена и не провежда никакво „обслужване” на своето тяло, коса, нокти, и лице . . . но все пак не може ли да сме малко по-естествени. Не може ли всичко да не е поза /наистина необходима, за да не вземе някоя къдрица да застане на въпреки/, да не е силикон, конкретно поведение и абсурда – на плаж с грим и прическа хахахахахаха. Абе момичета . . . кво ви става бе? Разбира се, че има и нормални хора, които приоритизират други неща. И слава Богу.
Ама и мъжете са виновни, уж предпочитат по-естествените, умни и с ценности момичета, а се оказва, че все пак нямат нищо против да завържат повърхностни отношения с някоя мома като фолкпевица. Дали им е по-лесно като жените са кухи? Сигурно. Ама какво е удоволствието от общуването? Умните мъже не предпочитат ли да общуват със себеподобни? Аз си мисля, че  срещу теб е желателно да имаш същество, което разбира какво му говориш. Човек който може да влезе в темата, да поспори, да се аргументира, да се получи разговор, който вдъхновява и ражда истината в крайна сметка. Обаче мълчанието, усмивките и муцунките като на риба тип попче явно се толерират. Явно за част от мъжете жените, които имат мнение и могат да говорят правилно, са натоварващи. А и какво по-лесно от това просто да те следват. Той кара влака, а тя е бонуса към възможността му да изкарва пари.
Не откривам топлата вода, но освен гореизложеното мога и да добавя предпочитанията на мъжката половина и към 18-20 годишните. Там обаче, мисля аз, че не е само заради това, че още нямат достатъчно акъл, а и защото просто са млади. А младостта е най-страхотния афродизиак и стимулатор. Само тя прави девойките, щури, невъздържани и повърхностни. Младостта е магнит, но не е грях, разбира се. Както казва майка ми „с възрастта човек не се променя, само задръжките стават повече”. Вярно е донякъде. Аз обаче съм си обещала да не се укротявам, да не спирам да правя пакости и смешки, да съм спонтанна и непредвидима. Едва ли съм единствената и смятам, че когато човек цени себе си, не бива да се опитва да е като някой друг само заради суетата, модерната визия на полу-проститутка  и евентуалната възможност мъже тип мутри да го харесат. „Мерси” ще кажа на тази оферта. Избирам да съм си аз и ако някога се унеса в парада на суетата, обещавам да си бия два шамара и да се стегна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар