сряда, 7 септември 2011 г.

Убиваш ме!



Късогледа съм. Не виждам по далеч от сърцето си. Ти си нахален! Влудяваш ме! Наглото ти опитомяване на всичкото ми Аз ме прави друга. Нищо не се появява вече на местата от които преди никнеше индивидуализъм. Омаята от теб ме погубва. Хората вече не ме познават, аз съм изваяната отливка плътно по теб. Аз съм това, което очакваш и съм луда, защото ми харесва. Шизофренията, казват, грози жените около 30, но аз и за това не се класирам. Дори втория ми образ някъде се затри в сянката на крещящия облик на това, което ти очакваш. И го имаш. Ето ме: може би красива, може би чувствена и романтична, но преди всичко удобна на теб. Дано за теб съм родена, иначе ще ме убиеш така!

5 коментара:

  1. стига с това опитомяване :( писнало ми е... защо не започнем и ние да ги опитомяваме ? или сме мазохистки и обичаме да се подчиняваме ?

    ОтговорИзтриване
  2. Сигурно е до човек . . . не знам. Но за себе си мога да кажа, че явно, когато обичам и за мазохистка ставам :-))) Но на теб ти желая успех!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Изобщо не разбирам защо си го причинявате, а и защо го причинявате и нас, мъжете. Толкова ли е трудно да ни дадете това, което ни е нужно, но и да получите това, от което се нуждаете... Просто си поискай и ще ти бъде дадено! Никой не иска да убива или опитомява любимата си жена... Най-малкото защото е влюбен в неопитомения й вариант.

    ОтговорИзтриване
  4. E това с влюбването в неопитомения вариант е абсолютно правилно, но повярвай ми, част от хората вероятно неволно налагат някакъв вид "превъзпитание". Всеки е готов на компромиси за любимия човек, важното е само да се случват и от двете страни.

    ОтговорИзтриване
  5. оо да, съгласна съм и с двамата и на мен ми хареса много това с влюбването в неопитомения вариант :)) мразя принципно това разделяне на хората на мъже и жени... дълбоко в себе си преди всичко сме хора и сме си учители един на друг... любов да има ^^

    ОтговорИзтриване