четвъртък, 2 юни 2011 г.

Изневярата......


......най-големият ми страх, страхът с който живея най-трудно. От малка познавам изневярата – баща ми изневеряваше на майка ми (твърдение подплатено със солидни доказателства), майка ми изневеряваше на баща ми (сериозни подозрения, без доказателства)в училище изневери колкото искаш и досега непрекъснато ме преследва, мъжете изневеряват на приятелките ми  и то без да се крият,   дали защото искам да спре да ме е страх от нея, започнах и аз да изневерявам – на всеки и на всичко. Изневерявам понякога на кафето си сутрин, прекрасно кафе с irish нотка, а вместо него в устата ми се излива някаква обикновена кисела арабика. Изневерявам понякога на косата си, която обича да е спусната, лека и ароматна, аз я връзвам и пристягам, пречупвам и тъпча с какви ли не химикали. Изневерявам понякога на едното си куче – енергичното, слабичко, целуващото и ближещото с онова - спокойното, мекото, ненатрапчивото  и така улегнало. Изневерявам понякога на любимата си книга със някое евтино, избеляло и абсолютно безполезно списание. Изневерявам понякога на тялото си, като го тъпча със мазни, тежки и вредни храни. Изневерявам понякога на парфюма си, който цял ден ме чака в кошницата с гримове, да натисна леко флакончето и нежните му пръски да се слеят с кожата ми, за да си казват хората  - „парфюма и е страхотен”.  Изневерявам понякога на приятелите си, изневерявам на семейството си, изневерявам на принципите си, на стила си, на деня си, на храната си......но най-много изневерявам на него...така да ме е страх.....за това ли искам да съм свободната, неангажираната, лиричната, но смелата, нежната отвън,  но непоклатима от вътре, непукистката, ненуждаещата се от половинка, ничията, ама ми се случва и на мене, няколко пъти....да съм половината и на мен да са ми половина...а така ме е страх, че някой ще дойде и ще разцепи с трясък и безскрупулност едното цяло. За това ли обвързването така ме плаши, за да не ме стъпче най-болезнената изневяра на света. За това ли аз разбивам на пух и прах нечие цяло, за да спре да ме е страх....или просто си търся оправдание....затова, че не мога да бъда вярна, на никого и на нищо.

1 коментар:

  1. Страхотно!Имаме си две Кари Брадшоу.....Предлагам да сложите червената точка и истинският разговор да започне;))

    ОтговорИзтриване